Panaszkezelés/Fogyasztóvédelem

 

 

Amennyiben Önnek szolgáltatásainkkal, az ügyintézésünkkel, tevékenységünkkel kapcsolatosan kérdése, észrevétele van, munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

Személyes ügyintézés

Panaszügyintézés helye a társaság székhelye:

MPM Biztosítási Alkusz Kft.

1032 Budapest, Bécsi út 120.

hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óráig


 Telefonon

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy hívását rögzített vonalon fogadjuk.

Telefonszámok: +361 453-0303; +36 30/933-4292

Hívásfogadási idő:

hétfőn, kedden, csütörtökön, pénteken: 8.00-16.00 óráig

szerdán: 8.00-20.00 óráig


 Panasztétel írásban:

Postai úton:

MPM Biztosítási Alkusz Kft.

1032 Budapest, Bécsi út 120.

Faxon: +36 1 388-9165

Elektronikus levélben: info@mpmba.hu


Online vitarendezési platform:

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a vonatkozó Uniós rendelkezések alapján, a szolgáltató és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó online vitarendezési fórumon keresztül is kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését, melyre Magyarországon a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult. Az online vitarendezési fórumot az alábbi linken érheti el: http://ec.europa.eu/odr vagy az Online vitarendezés ikonra történő kattintással.


Az on-line vitarendezési platformról bővebb tájékoztatás az alábbi linken érhető el: http://www.mnb.hu/felugyelet/engedelyezes-es-intezmenyfelugyeles/fogyasztovedelmi-kapcsolattartoknak-szolo-informaciok/online-vitarendezesi-platform

Panasza esetén ajánljuk figyelmébe az alábbi dokumentumokat

A benyújtott panaszokat társaságunk panaszkezelési szabályzatának rendelkezései szerint dolgozza fel. A panaszt, képviselő vagy meghatalmazott útján is be lehet nyújtani, ehhez szükséges a benyújtó személy azonosítása, illetve közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás.

Pénzügyi panasz esetén ajánljuk figyelmébe az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjának útmutató tájékoztató kiadványát, ami segítséget nyújt az ügyintézésben. Fogyasztóvédelemmel és panaszkezeléssel kapcsolatos további információkat az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ honlapján talál.

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

Ajánljuk látogatóink és ügyfeleink figyelmébe az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi központjának kiadványait, melyekben a biztosításokkal kapcsolatosan olyan hasznos és érdekes tudnivalók találhatók, melyek segítik a választást, az eligazodást  a biztosítási termékek között. Tájékoztatást nyújtanak továbbá a tennivalókról és az ügyintézésről is. Pénzügyi kérdésekben az alábbi linken további  tájékoztató füzetek érhetők el. 

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/kerdesem-van